VID Daugavpils klientu apkalpošanas centrā uz laiku nebija pieejami vairāki pakalpojumi
AS "Augstsprieguma tīkls" informācija liecina, ka uzņēmuma transformatorā notikušas tehniskas problēmas. Iekārtās bija iekļuvis putns, kas izraisīja īssavienojumu.
VID Daugavpils klientu apkalpošanas centrs apmeklētājiem ir pieejams, kā ierasts, proti, no plkst.8.15 līdz plkst.17.00, taču jāņem vērā, ka elektroenerģijas padeves pārtraukuma laikā nedarbojas stacionārie tālruņi un iedzīvotājiem nav pieejami vairāki klientu apkalpošanas centra ikdienā sniegtie pakalpojumi.
VID Daugavpils klientu apkalpošanas centrā elektrības padeves pārtraukuma laikā nebija pieejama Nodokļu informācijas sistēma, tādēļ nebija iespējams iedzīvotājiem izsniegt dažāda veida izziņas, reģistrēt nodokļu maksātājus un veikt izmaiņas reģistrācijas datos, kā arī veikt kases aparātu, kvīšu, biļešu reģistrāciju. Tāpat nebija iespējams sniegt praktiskas konsultācijas VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas jeb EDS lietotājiem.
Minētos pakalpojumus iedzīvotāji var saņemt arī tuvākajos VID klientu apkalpošanas centros Krāslavā, Preiļos un Ilūkstes iecirknī. VID klientu apkalpošanas centru adreses pieejamas VID mājaslapas sadaļā "Kontakti".
Elektrības padeves pārtraukuma laikā VID Daugavpils klientu apkalpošanas centrā no klientiem tika pieņemti visa veida dokumenti un sniegtas mutiskas konsultācijas.
VID informē, ka patlaban elektrība ir pieslēgta un VID klientu apkalpošanas centrā problēma atrisināta.
Uz sarakstu