Banner 980x90

Tirgotāja aptauja: 95,6% Latvijas iedzīvotāju plāno svinēt Lieldienas

Rīga, 27.marts, LETA. Lielākā daļa jeb 95,6% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju plāno svinēt Lieldienas, liecina veikalu tīkla "top!" sociālajās vietnēs veiktā aptauja.

Aptaujā arī noskaidrojies, ka 99,5% no respondentiem, kas plāno svinēt Lieldienas, ir iecerējuši krāsot olas, kamēr tikai 0,5% to nedarīs. Kopumā vērtējot, lielākais aptaujas respondentu skaits, kas plāno svinēt Lieldienas ir Zemgalē, savukārt mazākais - Latgalē.

Saskaņā ar aptaujas rezultātiem 62% respondentu plāno krāsot olas ar dabas materiāliem, tostarp sūnām, zariņiem, tējām, lapām, graudiem, mizām, bet 12% - ar speciālajām krāsām (12%). Mazāk nekā desmitā daļa jeb 7% olas plāno dekorēt ar uzlīmēm, bet 3% iecerējuši tās krāsot ar krītiņiem/flomāsteriem. Atlikusī daļa respondentu olu krāsošanā plāno izmantot briljantzaļā spirta šķīdumu vai olas sazīmēt ar sveču vasku pirms vārīšanas. Savukārt ietīšanai plānots izmantot diegus, gumijas, zeķubikses, zīdu, kaklasaites, marli un citus materiālus.

Vairums respondentu jeb 62% krāsošanai izvēlas gan brūnās, gan baltās olas, 22% krāsošanai paredzētās olas izvēlas atkarībā no piedāvājuma veikalā, bet 10% šim nolūkam izvēlas tikai baltās olas, savukārt 5% - tikai brūnajām. Daļa respondentu izvēlas vistu dētās olas pašu laukos, kā arī paipalu olas.

Lielākā olu piegādātāja Latvijā un arī visā veikalu tīklā "top!" uzņēmuma "Balticovo" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Agra Lieģe skaidroja, ka baltās olas iegūst no baltajām vistām, bet brūnās olas dēj brūnās vistas. "Latvijas patērētājs ir pieradis pie brūnajām oliņām, un mēs turpinām atbildēt pieprasījumam. Jānorāda, ka no veikalos nopērkamajām olām, ja prot nolasīt uz tām uzdrukātos kodus, pircējs var uzzināt, kādos turēšanas apstākļos tās dētas, kā arī izcelsmes valsti," teica Lieģe.

Veikalu tīkla "top!" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Ilze Priedīte norādīja, ka trīs nedēļas pirms Lieldienām balto un brūno olu pārdošanas apjomi veikalos "Top!" palielinās par 25%, savukārt Lieldienu nedēļā to pārdošanas apmēri pat dubultojas.

Aptaujā notika no 19. līdz 23.martam, un tajā piedalījās 1445 veikalu tīkla "top!" sociālo vietņu "Facebook" un "draugiem.lv" sekotāji no visas Latvijas.

Latvijā ar preču zīmi "top!" Latvijā patlaban darbojas 272 pārtikas veikali, no tiem 149 ir "top!" un 123 ir "mini top!" veikali, kuri pieder 20 vietējiem uzņēmumiem - SIA "Firma Madara 89", AS "LPB", AS "Diāna", SIA "Lars Limited", SIA "Gabriēla", SIA "Dekšņi", SIA "Mārksmens", SIA "Madara 93", SIA "AA & Co", SIA "Krista-A", AS "Roga-Agro", SIA "ESSA", SIA "G.A.L.", SIA "Lekon", SIA "Ogres Prestižs", SIA "Pārtikas veikalu grupa", SIA "Oregano", SIA "SP", SIA "Palmas-S" un SIA "LM Jūrmala".

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)