Banner 980x90

SM valsts sekretārs: Mūsdienu loģistikas ķēdēs nepieciešami labākie risinājumi

Mūsdienu loģistikas ķēdēs nepieciešami labākie risinājumi, kas ietver ne tikai transporta veidu integrāciju, plānošanu, bet arī preču sagatavošanu nodošanai patērētājam, 18.starptautiskās konferences "TransBaltica 2015" atklāšanā sacīja Satiksmes ministrijas (SM) valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.

Kā norādīja Ozoliņš, šogad konferencē tiks runāts par transporta un tranzīta pakalpojumu starptautiskā tirgus attīstības tendencēm un perspektīvām, Baltijas tranzīta nozares un transporta infrastruktūras projektu attīstības prognozēm apvienotajā Eiropā, kā arī stabilām un savstarpēji izdevīgām sadarbības attīstīšanas iespējām ar partneriem no Krievijas un Āzijas valstīm.

Ozoliņš akcentēja, ka konferences šīgada tēmu klāsts tieši sasaucas ar prioritātēm, kādas Satiksmes ministrija ir izvirzījusi, domājot par nozares attīstības perspektīvām.

"SM jau vairākus gadus mērķtiecīgi strādā, būdama cieši apņēmusies, ka Latvija jākļūst par aktīvu Eirāzijas piegāžu ķēžu dalībnieku. Latvija, kas atrodas starp Eiropas Savienības (ES) un NVS/Āzijas valstīm, savu attīstību transporta jomā balsta tieši uz šo divu lielo tirgu apkalpošanu, attīstot pašreizējos tranzīta koridorus, kā arī domājot par jauniem un jaunām transporta koncepcijām," uzsvēra Ozoliņš.

Viņš atzīmēja, ka Latvija var lepoties ar ES Prezidentūras laikā sarīkoto ASEM transporta ministru sanāksmi un konferenci, kas pulcēja lielu skaitu ārvalstu delegāciju un pasaules mēroga nozares uzņēmumu un starptautisko organizāciju pārstāvjus un kurā divas dienas tika diskutēts par Eirāzijas savienojumu attīstību.

Kā norādīja Ozoliņš, Latvijas aktivitātēm ir viens mērķis - stiprināt Latvijas tranzīta biznesa attīstības potenciālu un radīt ieguvumu Latvijas tautsaimniecībai, kurā tranzīts nodrošina vismaz 4% no iekšzemes kopprodukta un veido ceturto daļu no visa pakalpojumu eksporta, vienlaicīgi rūpējoties par izdevīgumu mūsu valsts partneriem, kravu īpašniekiem, ražotājiem, tirgotājiem un patērētājiem, kuri izmanto Latvijas tranzīta un loģistikas pakalpojumus.

Mūsdienu loģistikas ķēdēs nepieciešami labākie risinājumi, uzsvēra Ozoliņš, jo tas ietver ne tikai transportu, bet sarežģītu plānošanas procesu, preču uzglabāšanas nodrošināšanu, kopīgu dažādu transporta veidu integrāciju, kā arī iekļauj preču pakošanu, pārpakošanu, komplektēšanu un sagatavošanu nodošanai patērētājam - pircējam. "Latvijas tranzīta un loģistikas nozarei ir ko piedāvāt šajā aspektā, un Latvijas tranzīta koridora piedāvājums rod interesi mūsu partneru vidū, it īpaši Ķīnā," norādīja Ozoliņš.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)