Sagatavota jauna pašvaldību ceļu un ielu reģistrācijas un uzskaites kārtība
Noteikumu projektā iekļauts regulējums, kas nosaka, ka gadījumā, ja pašvaldību ceļu un ielu reģistrā tiek konstatēta neatbilstība faktiskajai situācijai, AS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) rakstiski informē attiecīgo pašvaldību un pašvaldības ceļu vai ielu izslēdz no ceļu un ielu reģistra līdz brīdim, kamēr pašvaldība iesniedz LVC attiecīgos dokumentus par nepieciešamību veikt izmaiņas pašvaldību ceļu un ielu reģistrā. Minētais regulējums ieviests atbilstoši Valsts kontroles revīzijā norādītajām prasībām.
Tāpat atbilstoši Zemes pārvaldības likuma noteiktajām prasībām līdz 2020.gada 1.janvārim pagarināts termiņš, kurā pašvaldības var sagatavot un iesniegt LVC dokumentus nereģistrēto pašvaldības ceļu un ielu reģistrēšanai.
Lai mazinātu administratīvo slogu, noteikumu projektā paredzēts arī, ka pašvaldību dokumenti iesniedzami jebkurā LVC nodaļā.
Atbilstoši pieņemtajai normatīvo aktu izdošanas praksei, tā kā nepieciešamo grozījumu normu apmērs pārsniedz pusi no spēkā esošo noteikumu apmēra, ir sagatavots jauns noteikumu projekts, kas aizstās iepriekšējos noteikumus.
Jaunais regulējums vēl jāatbalsta valdībai.
Uz sarakstu