Banner 980x90

Rēzeknes slimnīcas Zvanu cetra izveide bijis pareizs solis

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Jau mēnesi SIA "Rēzeknes slimnīca" darbojas Zvanu centrs ar vienotu pacientu pieraksta tālruni 68805050, jaunākie pacientu aptaujas rezultāti par apkalpošanas kvalitāti uzrāda pozitīvas izmaiņas klientu vidū, pilsētas informācijas portālu Rezekne24.lv informē SIA "Rēzeknes slimnīca" Sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Sondore - Strode.

"Šobrīd jaunizveidotā Zvanu centra meiteņu darbs ļoti apmierina, gadu atpakaļ reģistratūras darbs bija zem jeb kuras kritikas" stāsta balvēniete Janīna, piebilzdama, ka tagad meitenes laipni atbild uz visiem interesējošiem jautājumiem: "laipnāk un atsaucīgāk jau vairs nevar būt."

Arī Gunta no Rēzeknes, kura uz Rēzeknes slimnīcu zvana bieži, ir patīkami pārsteigta par kvalitatīvo apkalpošanu: "Iepriekš tā laipnība izpalika, atbildes tika sniegtas steigā, nevarēja saprast vai ar tevi runā, vai meitenes savā starpā, šobrīd ir skaidri saklausāma operatoru ieinteresētība palīdzēt, lai cilvēks pēc iespējas kvalitatīvāk saņemtu sev vajadzīgo pakalpojumu vai izdzirdētu izsmeļošu atbildi uz interesējošo jautājumu."

Tāpat rēzekniete ir novērtējusi Zvanu centra sniegtās iespējas, nospiežot taustiņu "1" un sagaidot atzvanu. "Tā ir brīnišķīga iespēja, man vairs nav jāgaida, vai jāzvana desmitiem reižu, tas atvieglo manu ikdienu un es zinu, ka man piezvanīs."

Savukārt Inesei no Madonas novada vēl nav bijusi iespēja izmantot atzvana sniegtās priekšrocības, jo Zvanu centra operatori ikreiz esot naski atbildējuši: "Ja būs tāda vajadzība spiedīšu "1", bet pagaidām esmu apmierināta, Rēzeknes slimnīcai sen vajadzēja ieviest tāda veida pakalpojumu."

Analizējot pirmā mēneša darbības rezultātus, redzams, ka vidēji dienā tiek saņemti 500 līdz 900 zvani, sarunu kopējais ilgums sastāda līdz pat 12 stundām dienā. Kā liecina dati, operatori ik darba dienu uzreiz atbild uz 80-90% no ienākošajiem zvaniem, līdz ar to 10-20% veido neatbildētie zvani, kad operatori ir aizņemti.

Te jāpiebilst, ka atzvans tiek veikts pilnīgi visiem pacientiem, kas reizēs, kad visi operatori ir aizņemti, ir reģistrējuši savu vēlmi saņemtu atzvanu nospiežot taustiņu "1".

SIA "Rēzeknes slimnīca" vēlreiz atgādina, ka, ja Zvanu centra operatori ir aizņemti, nospiežot taustiņu "1" pacienta vēlme saņemt atzvanu tiek reģistrēta un operators atzvanīs darba dienas laikā no plkst.8.00 līdz plkst.16.30, bet, ja pacients zvanīs un nospiedīs taustiņu "1" pēc Zvanu centra operatoru darba laika, t.i. pēc plkst.16.30, vai brīvdienās, tad Zvanu centra operators atzvanīs nākamajā darba dienā, darba laikā no plkst.8.00 līdz plkst.16.30. Izvērtējot Zvanu centra kvalitātes monitoringa sistēmas datus, var redzēt, ka pretēji medijos izskanējušai informācijai, atzvans tiek veikts operatīvi - 3 līdz 20 minūšu intervālā.

Atsevišķos gadījumos, kad noteiktā datumā uz kādu no pieprasītiem izmeklējumiem (piem., veloergometrijas slodzes tests, holtera monitorēšana un citiem) tiek izsludināts pieraksts nākamajam mēnesim, Zvanu centra speciālisti ir saņēmuši līdz pat 400 zvaniem stundā. Šādos gadījumos neatbildēto zvanu īpatsvars ievērojami pieaug. SIA "Rēzeknes slimnīca" vadība apzinās situācijas nopietnību, un tiek meklēts risinājums, lai turpmāk neveidoties šādi "vienas dienas pieraksti" un pacienti varētu pierakstīties pie sev vēlamā speciālista vai manipulācijām ilgākā laika posmā.

Pirmā mēneša darbības rezultāti ļauj uzskatīt, ka Zvanu centra ar vienotu pacientu pieraksta tālruni izveide bija pareizs un racionāls solis, jo jaunais pakalpojums uzlabo pacientu apkalpošanas kvalitāti un paaugstina veselības aprūpes pakalpojumu pieejamību.

Atgādina, ka Zvanu centra operatori veic pierakstu izmeklējumiem, sniedz informāciju par speciālistu pieņemšanu vai konsultē par SIA "Rēzeknes slimnīca" (gan slimnīcā, gan slimnīcas ambulatorajā daļā (bijušajā poliklīnikā)) pieejamajiem pakalpojumiem. Dienu pirms plānotā izmeklējuma, Zvanu centra operators sazinās ar pacientu, lai atgādinātu par izmeklējumu.

Ja tomēr kādu apstākļu dēļ uz izmeklējumu nav iespējams ierasties, pacienti par to var informēt, zvanot pa tālr. 68805050 vai sūtot e-pastu uz slimnica@rezekne.lv. Pierakstīties pie Rēzeknes slimnīcas speciālistiem var ne tikai telefoniski, bet arī elektroniski, sūtot e-pastu uz slimnica@rezekne.lv. E-pastā vēlams norādīt arī pacienta tālruņa numuru, lai Zvanu centra operators varētu sazināties.

Savukārt, runājot par ģimenes ārstiem, te Zvanu centra operatori sniedz tikai informāciju par ģimenes ārstu darba laiku un kontakttālruni. Nākotnē SIA "Rēzeknes slimnīca" Zvanu centra darbinieki ir gatavi veikt arī pierakstu pie ģimenes ārstiem, ja ģimenes ārsti izrādīs vēlmi šādi sadarboties.

SIA "Rēzeknes slimnīca" Zvanu centra tālrunis 68805050 darbojas LMT tīklā un nav paaugstinātas maksas tālrunis. Zvanot uz to no fiksētā vai mobilā tālruņa, būs jāmaksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)