Pasta sūtījumu piegādes procesu paātrināšanai "Latvijas Pasts" aicinājumu sūtīs ar mobilajām īsziņām
Lai šis pakalpojums efektīvi funkcionētu, "Latvijas Pasts" mudina visus klientus, kas noformē sūtījumus vietējās un ārvalstu interneta iepirkšanās sistēmās, vienmēr norādīt precīzu mobilā tālruņa numuru.
"Lai paātrinātu un vienkāršotu pasta sūtījumu piegādes procesu, "Latvijas Pasts" sācis ieviest jaunu aicinājumu piegādes sistēmu vienkāršajām pārrobežu sīkpakām, kuras izmēra dēļ nav iespējams ievietot adresāta pastkastītē. Līdz šim adresāti aicinājumus par šādiem sūtījumiem saņēma pastkastītēs, savukārt turpmāk, ja uz sūtījuma būs precīzi norādīts adresāta mobilā tālruņa numurs, aicinājums tiks nosūtīts īsziņas formātā," norādīja "Latvijas Pasta" pārstāve Vineta Danielsone.
Tāpēc "Latvijas Pasts" aicina klientus, noformējot sūtījumus ārvalstu interneta veikalos, parūpēties, lai adresāta sadaļā tiktu norādīts arī mobilā tālruņa numurs - pretējā gadījumā aicinājums tiks piegādāts adresāta pastkastītē tradicionālajā papīra formātā. Ja adresāts sīkpaku neizņems septiņu dienu laikā kopš īsziņas nosūtīšanas datuma, astotajā dienā tiks piegādāts aicinājums adresāta pastkastītē.
"Latvijas Pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.
Uzņēmums pilnībā pieder valstij, tā apgrozījums pērn sasniedz 62,672 miljonus eiro, peļņa - 3,623 miljonus eiro.
Uz sarakstu