Pabeigts bedru remonts uz melnā seguma valsts autoceļiem
"A" un "B" uzturēšanas klases autoceļiem bedru masveida remonts saskaņā ar normatīvajiem aktiem tika pabeigts jau iepriekš, bet "C" un "D" uzturēšanas klases autoceļiem darbi paveikti līdz 1.jūlijam.
Lielākais remontdarbu apjoms 107 000 kvadrātmetru platībā veikts uz "A" uzturēšanas klases autoceļiem, uz "B" uzturēšanas klases - vairāk nekā 95 000 kvadrātmetru platībā, bet uz "C" un "D" klases ceļiem bedres saremontētas 100 000 kvadrātmetru platībā.
Valsts autoceļi ir sadalīti dažādās uzturēšanas klasēs - "A" klase ir augstākā, bet "B", "C", "D" ir zemākā uzturēšanas klase - un tiek uzturēti prioritārā secībā. Uzturēšanas klases ir noteiktas, ņemot vērā autoceļu klasifikāciju - valsts galvenie, reģionālie, vietējie autoceļi, kā arī transportlīdzekļu satiksmes intensitāti.
Bedres, kas rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā. Jāņem vērā, ka bedru veidošanās ir atkarīga no dažādiem faktoriem, piemēram, ceļa seguma vecuma, satiksmes intensitātes, laika apstākļiem un nokrišņu daudzuma. Bedru remontam visplašāk izmanto šķembas un bitumena emulsija tehnoloģiju.
LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem vairāk nekā 8000 kilometru autoceļu ir ar melno segumu un gandrīz 12 000 kilometru ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
Uz sarakstu