LTV: Latvijas sabiedrību visvairāk piesaista izklaidējoša satura raidījumi
"Topa augšgalā ir izklaides raidījumi. Sievietēm tie vairāk ir realitātes šovi, vīriešiem - sports. Interese par ziņām un sociālpolitikas raidījumiem ir 30-35% Latvijas iedzīvotāju. Tad vēl ir trešdaļa, kura par šiem raidījumiem interesējas neregulāri - kad kaut kas pasaulē notiek. Un tad ir trešdaļa, kura par šiem raidījumiem neinteresējas vispār," sacīja Belte.
Viņš pauda cerību, ka ar Mediju atbalsta fonda palīdzību varētu pieaugt Latvijā gatavotais mediju saturs apmērs, jo pašlaik lielajos komerckanālos pašmāju gatavotā satura īpatsvars ir kritiski zemā līmenī. LTV vietējā satura īpatsvars veido nepilnus 60%, bet citi kanāli šajā ziņā stipri atpaliek.
"Vienu nedēļu skaitīju, un šajā nedēļā "TV3" Latvijā gatavotais saturs bez atkārtojumiem veidoja 16%. Savukārt 80% ir filmas un seriāli. Faktiski tas ir kļuvis par filmu kanālu ar nelielu pašmāju ziņu piešprici. Es saprotu, ka tas maksā dārgi, bet es novēlu šim kanālam ražot vairāk, iesaistīties un izdarīt kaut ko labu Latvijas informatīvajai telpai," sacīja Belte.
Viņš piebilda, lai arī televīzijas kanālā LNT pašmāju satura proporcija ir labāka nekā TV3, tā joprojām ir kritiska. LNT Latvijā ražotais saturs veido 27% no raidlaika, turpretī 16% ir Krievijā iepirkts saturs, aptuveni 45% satura aizņem filmas un seriāli.
Uz sarakstu