"Latvijas autoceļu uzturētājs" sācis masveida bedru remontu uz valsts autoceļiem
Viņa norādīja, ka remontdarbi uz asfalta seguma ceļiem tiek veikti prioritārā secībā, tostarp vispirms bedres tiks saremontētas uz galvenajiem un svarīgākajiem reģionālajiem autoceļiem ar lielāku satiksmes intensitāti.
Atbilstoši normatīviem bedru remonts uz A uzturēšanas klases autoceļiem jāveic līdz 1.jūnijam, uz B uzturēšanas klases autoceļiem - līdz 15.jūnijam, bet uz C un D uzturēšanas klases autoceļiem - līdz 1.jūlijam. Bedres, kuras rodas no jauna, tiek remontētas visa gada garumā.
Audere atzīmēja, ka remontdarbu vietās tiek noteikti īslaicīgi satiksmes ierobežojumi. Veicot bedru aizpildīšanu, uz autoceļa tiek izvietotas ātruma ierobežojuma un brīdinājuma zīmes. Remontdarbu laikā to norises vietā tiek lokāli sašaurināta brauktuve un ierobežots braukšanas ātrums līdz 70 un 50 kilometriem stundā. Šāds ātruma ierobežojums ir nepieciešams, lai satiksmes dalībnieki neapdraudētu viens otru un darbiniekus, kuri strādā uz autoceļa.
Savukārt pēc darbu veikšanas uz vienu diennakti tiek ieviests ātruma ierobežojums 70 kilometri stundā un remonta posmu apzīmē ar ceļa zīmi "Uzbērta grants vai šķembas". Tas ir nepieciešams, lai emulsijas un šķembu kārta saformētos. Pirms ātruma ierobežojumu noņemšanas brīvās šķembas no autoceļa tiek noslaucītas, informēja Audere.
Plānots, ka bedru remontu veiks vairāk nekā 300 darbinieku jeb 80 remontbrigādes.
"Latvijas autoceļu uzturētājs" veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9129 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometru ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
Uz sarakstu