Kafejnīcu tīkls: Rīdzinieki "pārceļas" uz kafejnīcām tirdzniecības centros
Viņš norāda, ka tāpēc nolūkā noturēt esošos un piesaistīt jaunus klientus "Double Coffee" no 2014.gada sāka vairāk uzmanības veltīt rīdzinieku pieprasījuma un vēlmju apmierināšanai.
"Būtībā mūsu fokuss kopš tā laika ir tieši rīdzinieki. Tā kā rīdzinieki ir ļoti prasīga publika, tad cenšamies ar viņiem strādāt ļoti uzmanīgi. Tas nozīmē, ka jāveic ieguldījumi telpu uzlabojumos, rekonstrukcijās, kā arī jaunu vietu atvēršanai tieši tirdzniecības centros," atzīst "DC restorānu" valdes loceklis.
Par to, ka rīdzinieki apmeklē vairāk tirdzniecības centru kafejnīcas, nevis kafejnīcas ārpus tiem, liecina arī darbības rādītāji. Proti, pēdējo divu gadu laikā apgrozījums visvairāk pieaug tieši tirdzniecības centros, atzīmē Plotņikovs.
Kafejnīcu "Double Coffee" tīklu veido 12 objekti, no kuriem 11 pārvalda "DC restorāni", bet viens, kas atrodas tirdzniecības centrā "Mols", ir franšīzes partnera pārvaldībā. Daļa no "Double Coffee" atrodas Rīgas centrā, bet daļa tirdzniecības centros, kuros ir pilnīgi cits biznesa ritms, skaidro Plotņikovs, piebilstot, ka tirdzniecības centri strādā uz to, lai nodrošinātu pircēju plūsmu, kā arī to, ka uzņēmumam ir jārēķinās ar šo centru mārketinga stratēģiju.
Kā ziņots, "Double Coffee" attīstībā nākamā gada laikā plānots investēt no 500 000 līdz 700 000 eiro, iepriekš aģentūrai LETA atklāja Plotņikovs. Šie līdzekļi tiks lietoti ne tikai līdzšinējo vietu rekonstrukcijā vai modernizācijā, bet arī, iespējams, atrašanās vietu maiņā, kā arī jaunu "Double Coffee" izveidē.
"DC restorānu" apgrozījums pērn sasniedza 3,96 miljonus eiro, kas ir par 6% mazāk nekā 2014.gadā, kad apgrozījums bija 4,24 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmuma peļņa pērn saruka par 70% - uzņēmums pērn nopelnīja 113 361 eiro, bet 2014.gadā peļņa bija 385 065 eiro.
SIA "DC restorāni" dibināta 2004.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 853 723 eiro. Uzņēmums pilnībā pieder AS "DC Holding".
Uz sarakstu