"If" izmaksā kompensāciju atceltā avioreisa pasažieriem
Kā pilsētas informācijas portālu Riga24.lv informēja "If Apdrošināšanas" komunikācijas vadītāja Daiga Bluķe, 11.augustā "If Apdrošināšanā" no kāda klienta tika saņemts atlīdzības pieteikums. Ģimene bija ieplānojusi doties uz mūzikas festivālu Beļģijā, taču, tā kā trešdien lidostā atcelto avioreisu dēļ tas nebija iespējams, klientam tika aprēķināta atlīdzība par naktsmītņu rezervāciju, ko vairs nevarēja atcelt, kā arī par iegādātajām festivāla biļetēm 204 eiro apmērā. Savukārt par lidmašīnas biļetēm iztērēto naudu klientiem ir apsolījusi atlīdzināt aviokompānija.
"If Apdrošināšana" no visām ceļojumu apdrošināšanas atlīdzībām vidēji 15% gadījumu ir izmaksājusi kompensāciju par ceļojuma pārtraukšanu vai atcelšanu. Šādās reizēs tiek atlīdzināti izdevumi par biļešu iegādi, atdošanu vai apmaiņu, kā arī par naktsmītnes rezervāciju. Vēl tikpat daudz ir gadījumu, kad klients atlīdzību saņem par bagāžas aizkavēšanos, nozaudēšanu vai bojāšanu. Tomēr visbiežāk – vidēji 65% gadījumu – ceļojumu apdrošināšanas atlīdzība ir izmaksāta saistībā ar ceļotāju ārstēšanos vai repatriāciju. Tie ir izdevumi par neatliekamās medicīniskās palīdzības saņemšanu, par ārsta izrakstītām zālēm, kā arī par pirmo palīdzību akūtu zobu sāpju novēršanai. Tāpat tiek atlīdzināti izdevumi par apdrošinātā transportēšanu uz Latviju, par ārstniecības personālu, kas medicīnisku iemeslu dēļ pavada saslimušo, vai radinieka ceļa izdevumi braucienam turp un atpakaļ pie apdrošinātā, kā arī uzturēšanās izmaksas pie apdrošinātā," stāsta "If Apdrošināšanas" Personu risku apdrošināšanas produkta vadītāja Dagnija Rutka.
Kā zināms, 10.augusta vakarā uz lidostas "Rīga" skrejceļa tehnisku problēmu dēļ apstājās privāta lidmašīna, tāpēc tikai atcelti vairāki izlidojošie reisi, bet vairākus ienākošos reisus nācās novirzīt uz citām lidostām.
Uz sarakstu