Iedzīvotāji vienotajos klientu apkalpošanas centros visvairāk novērtē darbinieku kompetenci un atsaucību
Aptaujā, kas veikta laikā no pagājušā gada decembra līdz šī gada janvārim, noskaidrojies, ka 97% respondentu ir apmierināti ar iespēju savā pašvaldībā saņemt arī valsts pakalpojumus.
Vislielākais īpatsvars piekritis apgalvojumam, ka klientu apkalpošanas centra darbinieki konsultācijas laikā ir bijuši atsaucīgi un kompetenti. Tāpat lielākā daļa pozitīvi novērtējuši izdevīgo VPVKAC atrašanās vietu, kā arī pozitīvi novērtēts, ka gaidīšana uz konsultāciju nav bijusi ilga.
Visatzinīgāk klienti ir novērtējuši Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) sniegtos pakalpojumus, otrajā vietā ir pašvaldības sniegtie pakalpojumi, bet trešais augstākais novērtējums ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) sniegtajiem pakalpojumiem.
Līdz pagājušā gada beigām Latvijā tika izveidoti 56 VPVKAC novadu nozīmes un trīs VPVKAC reģionālas nozīmes attīstības centros. VPVKAC tīkla izveides turpināšana plānota 2017.gadā, ņemot vērā pieejamos finanšu resursus.
VPVKAC darbība novadu nozīmes attīstības centros sniedz iespēju klientam pieteikt noteiktus VID un VSAA pakalpojumus, saņemt konsultācijas par septiņu valsts iestāžu pakalpojumiem un e-pakalpojumiem, kā arī informāciju un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu, eID viedkaršu lasītāju. Savukārt katrā VPVKAC klients saņem informāciju par VID, VSAA, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas un Valsts zemes dienesta e-pakalpojumiem.
Uz sarakstu