EK pārstāvniecība Latvijā izsludinājusi konkursu vadītājas asistenta amatam
Galvenajos darba pienākumos iekļauta ikdienas biroja darba nodrošināšana, organizēšana un atbalsta sniegšana kolēģiem ikdienas darba procesā, tostarp telefona zvanu pieņemšana un pāradresēšana, sanāksmju organizēšana un komandējumu koordinēšana, sanāksmju protokolēšana un informācijas aprites nodrošināšana pārstāvniecībā, kā arī apmeklētāju sagaidīšana.
Tāpat vadītāja asistenta amata pienākumos ietilpst lietvedības dokumentu sagatavošana, nosūtīšana, saņemšana un sistematizēšana.
No kandidātiem tiek sagaidīta augstākā izglītība, izcilas latviešu un angļu valodas zināšanas, iepriekšēja darba pieredze līdzīgā amatā, labas komunikācijas un organizatoriskās prasmes, kā arī augsta atbildības izjūta, spēja ātri apgūt jaunas zināšanas un labas iemaņas darbā ar datoru.
Savu pieteikuma vēstuli un CV, norādot amatu "EKP vadītājas asistents", līdz otrdienai, 21.jūnijam, ieskaitot, interesentiem jāsūta uz EKP oficiālo e-pasta adresi.
Uz sarakstu