CVK lūgusi līdzekļus arī jaunu informatīvo klipu izveidošanai vēlēšanām
Klipi būs paredzēti izmantošanai arī internetā, televīzijā un radio. Ja tiks piešķirts finansējums jaunu klipu izveidei, tad CVK izsludinās iepirkumu. Varētu tikt turpināta tradīcija, kad klipi tiek veidoti animācijas formātā, norādīja Bērziņa.
Lai īstenotu ne tikai minēto, bet arī citas ieceres, CVK ir iesniegusi Finanšu ministrijai papildu finansējuma pieprasījumu trim gadiem par 85 420 eiro. Līdzekļi tiek prasīti vēlēšanu sabiedrisko attiecību kampaņas nodrošināšanai - 32 524 eiro 2017.gadam pašvaldību vēlēšanām, 27 903 eiro 2018.gadam Saeimas vēlēšanām un 24 933 eiro 2019.gadam Eiropas Parlamenta vēlēšanām.
Papildu finansējums tiek lūgts arī, lai palielinātu informācijas par vēlēšanām apjomu internetā, tostarp sociālajos tīklos, jo kopš iepriekšējām vēlēšanām ir pieaudzis interneta un mobilo ierīču lietotāju skaits un līdz ar to arī mērķauditorija, kuras galvenais informācijas ieguves kanāls ir internets un sociālie tīkli, skaidroja CVK pārstāve.
Turklāt informācijas izvietošana internetā, tostarp sociālajos tīklos, ir iespēja palielināt informētību par vēlēšanām jauniešu vidū, kuri tradicionāli ir visneaktīvākā vēlētāju daļa, norādīja Bērziņa.
CVK papildu līdzekļus valdībai lūgusi arī informācijas izvietošanai televīzijā un radio, kā arī lai īstenotu pasākumus vēlētāju ar invaliditāti informēšanai un iekļaušanai vēlēšanās.
Uz sarakstu