Autoceļu uzturētājs šogad greiderēšanas darbos iztērējis 2,9 miljonus eiro
Viņš pavēstīja, ka grants seguma iesēdumu un bedru remontdarbi izpildīti vairāk nekā 125 870 kubikmetru apmērā, bet seguma dilumkārtas atjaunošanas darbi izpildīti 6850 kubikmetru apmērā.
Sausā laikā grants autoceļu segums satiksmes ietekmē noput, tādejādi tiek atsegta autoceļa konstruktīvā kārta - to veido smilts. Līdz ar to autoceļu posmos, kuros ir nepietiekoši biezs segums, intensīvas satiksmes laikā veidojas "smilšu vannas". Tāpat satiksmes rezultātā uz grants seguma veidojas šķērsviļņi jeb "trepe", atsevišķas bedres un iesēdumi. Savukārt nokrišņu laikā grants segums tiek pārmitrināts un tam samazinās nestspēja.
Latvijas autoceļu uzturētājs regulāri apseko valsts autoceļus un atbilstoši to uzturēšanas klašu prasībām veic konstatēto defektu novēršanu. Līdz tam kompānijas pārstāvji aicina ceļu lietotājus izturēties ar sapratni un būt īpaši piesardzīgiem, kā arī aktīvi turpināt ziņot par būtiskiem autoceļu bojājumiem.
Latvijas autoceļu uzturētājs veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbu uz valsts autoceļiem. Uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 000 kilometru, no tiem 9092 kilometri autoceļu ir ar melno segumu un 10 989 kilometri ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.
Uz sarakstu