"Rūjienas saldējums" sadarbībā ar bērniem radījis jaunu saldējuma šķirni

Jaunā saldējuma šķirne - krējuma saldējums ar laima garšu - radīta sadarbībā ar tās patērētājiem - bērniem, kuri izvēlējās ne tikai jaunā produkta garšu, bet arī nosaukumu un iepakojuma dizainu.
"Strādājot pie jaunu produktu izstrādes, mūsu galvenais uzdevums ir ne tikai saglabāt nemainīgi augstu kvalitāti, bet arī apmierināt saldējuma baudītāju vēlmes, piedāvājot viņu gaumei atbilstošus produktus. Tāpēc "Rūjienas saldējuma" jaunie produkti tiek veidoti sadarbībā ar patērētājiem. Šoreiz jaunās saldējuma šķirnes izstrādē aicinājām talkā bērnus - jaunā saldējuma patērētājus," skaidro "Rūjienas saldējums" valdes priekšsēdētājs Igors Miezis.
Saldējums "Brazīlija" tiek ražots no īsta piena un saldā krējuma. Produkts mazumtirdzniecībā ir pieejams jau kopš pagājušās nedēļas.
Sākot darbu pie jaunās saldējuma šķirnes izstrādes, "Rūjienas saldējums" uzrunāja bērnus no sporta centra "Brazīlija" dienas nometnes. "Bērni tika iesaistīti jauna produkta radīšanā - "Rūjienas saldējums" aicināja bērnus nogaršot dažādas saldējuma šķirnes un izvēlēties gardāko. Tieši bērnu izvēle bija noteicošā "Rūjienas saldējuma" jaunās šķirnes pagatavošanā. Arī nosaukumu jaunajam produktam - krējuma saldējumam ar laima garšu deva bērni, izvēloties no vairākiem variantiem sev tīkamāko. Tā saldējums ieguva nosaukumu "Brazīlija"," jaunā saldējuma tapšanas procesu apraksta pludmales centra "Brazīlija" dibinātājs Andris Blaka.
"Pasaulē ir daudz piemēru tam, kā patērētāji iesaistīti produktu izstrādē. Piemēram, sporta preču ražotājs "Nike" savā mājas lapā izvietoja aplikāciju, kurā cilvēki varēja radīt paši savu apavu dizainu, bet rotaļlietu ražotājs "Lego" sarīkoja konkursu, kur ar īpašas programmas palīdzību cilvēki veidoja dažādus modeļus no klucīšiem. Šāda pieeja tiek bieži izmantota, jo ļauj radīt patērētāju vēlmēm un vajadzībām atbilstošu produktu. Tas savukārt ļauj audzēt pārdošanas apjomus un palielināt konkurētspēju," saka Miezis.
Uzņēmuma "Rūjienas saldējums" mērķis ir saglabāt produktu kvalitāti, turpinot ražot saldējumu no īsta piena un krējuma, tā nodrošinot izcilu garšu un veselīgu produktu.