PTAC: cilvēki pirkumus veic apdomīgāk

Par preču neatbilstību līguma noteikumiem pagājušajā gadā PTAC saņēma 487 sūdzības, kas ir par 17% mazāk, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. Šajā segmentā visvairāk sūdzību saņemtas par apavu kvalitāti – 25,7 %, kam seko sūdzības par elektroprecēm (15,6%) un mobilajiem telefoniem (15,2%).
Par pakalpojumu neatbilstību līguma noteikumiem 2011.gadā patērētāju aizstāvji saņēma 482 sūdzības, kas ir par 17,5% mazāk nekā 2010.gadā. Pakalpojumu segmentā patērētāji visvairāk sūdzējušies par avio pakalpojumiem – 153 sūdzības jeb 31,7% no visām sūdzībām par pakalpojumiem, kam seko sūdzības par elektronisko sakaru pakalpojumiem (19,1%), īres un komunālajiem pakalpojumiem (10,8%) un distances līgumu pakalpojumiem (9,8%).
2011.gadā izdoti 265 lēmumi, par kopējo summu 24,4 tūkstoši latu, uz naudas maksājumu vērstu piespiedu izpildi.
