Nepalaid garām! Pēdējā nedēļa, lai pieteiktos ES fondu līdzfinansētām apmācībām!
RISEBA Daugavpils filiāles vadītāja Olga Ivanova par apmācībām papildina: "Cilvēku aktivitāte un pieteikumus skaits liecina, ka cilvēki ir ieinteresēti paaugstināt savas profesionālās spējas dažādās jomās, arī iegūt jaunas zināšanas un pat profesiju. Šī ir unikāla iespēja apgūt kvalitatīvu studiju saturu savam darba grafikam ērtā laikā kopā ar citiem strādājošajiem."
Apmācības ir īpaša iespēja tieši strādājošajiem vecumā no 25 gadiem, tajā skaitā arī pašnodarbinātajiem un tiem, kuri šobrīd ir bērnu kopšanas atvaļinājumā. Mācības sāksies novembrī un būs darba dienu vakaros un/vai brīvdienās, lai tās būtu apvienojamas ar darbu. Tā ir iespēja paplašināt zināšanas tajā nozarē, kurā strādājiet vai apgūt jaunas prasmes.
Apmācību piedāvājuma klāstā ir darba tirgū pieprasītas prasmes, kā "Digitālais mārketings", "Projektu vadība ar Agile, Scrum, Lean, Kanban", "Loģistikas darbinieks", "ITIL". Iespējams apgūt arī aktuālās tendences datu analīzes apmācībās ar priekšzināšanām vai bez priekšzināšanām un datorprogrammu virtuozu lietošanu darbā ar Photoshop, Illustrator un InDesign. Loģistikas nozarē ne vien loģistikas darbinieks, bet arī noliktavas darbinieka profesijas apgūšanu. Iespēja arī apgūt resursu efektīvu lietošanu ēku apsiltināšanai un veiksmīgu semināru un konferenču organizēšanu.
Sava biznesa vadītājiem īpaši noderīgas zināšanas ideju realizēšanai 3 dimensijās ar programmu "3D printēšana un modelēšana" vai "Datu iegūšana un analīze biznesa attīstībai". Kā arī iespēja iegūt iedvesmu un zināšanas sava tūrisma biznesa radīšanai ar programmu "Latviska arhitektūra, interjers un ainava lauku tūrisma uzņēmējiem".
Izmanto šo iespēju un piesakies mācībām, kas mainīs Tavu tagadni!
Pieteikšanās mācību norises vietās (Rīgā un Daugavpilī) vai elektroniski, atsūtot aizpildītu pieteikuma anketu līdz 2018. gada 17. septembrim! Tālrunis un e-pasts uzziņām Daugavpilī: e-pasts ilona.jermalonoka@riseba-d.lv, tālr. 29644254. Plašāka informācijas pieejama ŠEIT. Uz sarakstu