Banner 980x90

Jaunie vecāki internetā visbiežāk bērniem iegādājas apģērbu

Veicot pirkumus internetā, jaunie vecāki saviem bērniem visbiežāk iegādājas apģērbu, noskaidrots sūtījumu piegādes termināļu tīkla "Post24" un portāla www.mammamuntetiem.lv rīkotajā aptaujā par bērnu preču iegādi internetā.

Uz jautājumu, kādas preces bērniem vecāki un vecvecāki visbiežāk mēdz iegādāties internetā, nedaudz vairāk nekā trešdaļa jeb 34% aptaujāto norādīja, ka tās ir bērnu drēbes. Savukārt otra biežākā iegādātā preču grupa ir bērnu mēbeles un aksesuāri – tos internetā iegādājas ceturtdaļa jeb 25% aptaujāto. Rotaļlietas bērniem internetā pērk 17% vecāku, bet bērnu higiēnas produktus un kosmētiku – 9% aptaujāto.

Vispopulārākie jauno vecāku vidū ir vietējie bērnu preču veikali – gandrīz divas trešdaļas jeb 58% aptaujāto atzīmējuši, ka visbiežāk pasūta preces tieši no Latvijas interneta veikaliem. Uz pusi mazāk – 26% aptaujāto – izmanto Eiropas interneta veikalu piedāvājumu, bet tikai 3% respondentu iepērkas Baltijas interneta veikalos.

Attiecībā uz preču piegādes veidiem, 41% aptaujāto atzina, ka izmanto kurjera pakalpojumus pasūtītās preces piegādei, 37% izvēlas preci saņemt tuvākajā pasta nodaļā, bet 8% aptaujāto izmanto jauno iespēju – preci saņemt sūtījumu termināļos jeb pakomātos. "Mēs priecājamies, ka mūsu nodrošinātais pakalpojums – sūtījumu piegāde no interneta veikaliem uz tuvāko pakomātu – sāk kļūt par paradumu arī Latvijā. Igaunijā šis pakalpojums jau ir sasniedzis ļoti lielu popularitātes līmeni, un arī Latvijā, kur tikko esam ienākuši, aktivitāte ir pieaugoša. Katru nedēļu mēs uzsākam sadarbību ar jauniem Latvijas interneta veikaliem, un, kā liecina arī šī aptauja, Latvijas iedzīvotājiem vislabāk patīk iepirkties tieši vietējos interneta veikalos," stāsta "Post24" Baltijas biznesa vadītājs Jona Saluvers.

Gandrīz divas trešdaļas jauno vecāku jeb 58% aptaujāto atzīmēja, ka bērnu preces internetā iegādājas retāk nekā reizi trijos mēnešos. Turpretī 25% pirkumus internetā bērniem veic vismaz reizi trijos mēnešos. Katru mēnesi bērnu preces internetā pērk 17% aptaujāto. Pirkumu summas bērnu preču iegādei internetā pārsvarā nav lielas – atbildot uz jautājumu, par kādu summu parasti tiek veikts viens pirkums, 55% aptaujāto norādījuši, ka pirkumu vērtība parasti ir līdz 25 latiem. Tikai 4% no aptaujas dalībniekiem pirkumus veic vairāk nekā 100 latu vērtībā.

Aptauja veikta portālā www.mammamuntetiem.lv jūnija sākumā, un tajā piedalījās 873 dalībnieki.

Par "Post24":

Post24 ir vienīgais uzņēmums Latvijā, kura sūtījumu termināļi darbojas 24/7, kā arī ir savienoti kopējā Baltijas tīklā. Latvijā lielākais e-veikals 220.lv un populārā iepirkšanās vietne zizu.lv jau ir uzsākušas sadarbību Post24 pakomātu tīklu. Post24 sūtījumu termināļi ir atzīti arī starptautiskā līmenī: Post24 par šo sūtījumu risinājumu 2012. gadā ir saņēmis Pasaules Pasta balvu.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)