Banner 980x90

Noskaidroti Latvijas iedzīvotāju sejas kopšanas paradumi

Tikai 1/3 aptaujāto Latvijas iedzīvotāju regulāri kopj sejas ādu – ik dienas no rīta un vakarā, liecina augustā ''Amway'' veiktais pētījums. 

Sievietes sejas kopšanai pievērš ievērojami lielāku uzmanību: regulāri ādu kopj puse sieviešu, salīdzinājumam – tikai 12% vīriešu. Lielākā daļa (77%) norāda, ka biežākais ikdienas kopšanas rituāls ir sejas nomazgāšana ar ūdeni.

Otrajā vietā ir mitrināšana ar krēmu (53%). Runājot par dzimuma atšķirībām, 76% no visām aptaujātajām sievietēm mitrina sejas ādu ar krēmu, savukārt no visiem aptaujātajiem vīriešiem to dara tikai 28%. Interesanti, ka gados jaunām (18-30 gadi) sievietēm sejas mitrināšana ar krēmu ir daudz izplatītāka (70%) nekā cita vecuma cilvēkiem. Vēl nozīmīgāka par mitrināšanu ar krēmu jaunietēm šķiet kosmētikas noņemšana 78%. Šajā vecumā sievietes arī biežāk izmanto skrubi (48%) un seju tīra ar pieniņu vai losjonu (50%).

"Latvijas iedzīvotāju populārākais sejas kopšanas rituāls – nomazgāšana ar ūdeni – diemžēl ādu vairāk sausina, nevis mitrina. Ūdens mitrina, ja tiek izmantots pareizi un kopā ar citām atbilstošām vielām. Mitrinošie sejas kopšanas līdzekļi, no kuriem kā piemēru var minēt Artistry Hydra-V kosmētikas līniju, ir veidoti, lai ilgstoši saglabātu ādu svaigu un mitrinātu. Artistry Hydra-V satur Norvēģijas fjordu ūdeni, kas dziļi mitrina ādas virsmas šūnas, savukārt uzturvielām bagātie Himalaju rozā iežu minerāli kopj ādu, uzlabojot ūdens transportēšanu un saglabāšanu. Papildus barojošais Havaju acai ekstrakts patur ūdeni ilgākai mitrināšanai un rada spēcīgu ādas mitruma barjeru," saka Andžejs Savickis (Andrzej Sawicki), Artistry pārstāvis.

"Jaunieši vairāk interesējas un rūpējas par pareizu sejas kopšanu un mitrināšanu. Tas liecina, ka aug jauna paaudze, kurai ir vairāk zināšanu un informācijas par pareizu sejas kopšanu – laikus rūpējoties par sejas ādu, ir daudz mazāk problēmu brieduma gados. Viņi izvēlas sejas kopšanu ar krēmu – vienu no ērtākajiem, efektīvākajiem un finansiāli izdevīgākajiem ādas mitrināšanas veidiem."

"Ikdienas sejas kopšanas minimums ir attīrīšana un mitrināšana vai barošana. Mazgājot tikai ar ūdeni, āda netiek attīrīta un tās stāvoklis var pasliktināties," stāsta "Veselības centra 4" un skaistuma klīnikas "4. dimensija" dermatoloģe Lauma Valeine. "Papildus ādas kopšanai ļoti liela nozīme ir arī uzturam, ar ko uzņemam visas ādai vitāli svarīgās vielas. Cilvēkam nepieciešamais ūdens daudzums ir individuāls atkarībā no ķermeņa masas, garuma, fiziskajām aktivitātēm un ārējās vides apstākļiem. Tomēr vidēji pieaugušajam tīrā veidā būtu nepieciešami 1,5-2l ūdens diennaktī. Sejas ādas mitrināšana ir vienlīdz svarīga abu dzimumu un visa vecuma cilvēkiem."

Teju katrs ceturtais vīrietis (23%) nespēj nosaukt savu sejas ādas tipu. Salīdzinājumam – to nespēj vien 5% sieviešu. Tas varētu liecināt, ka vīrieši nav tik labi informēti par ādas tipiem kā sievietes un nezināšanas gadījumā uzskata, ka viņiem ir normāla āda (33%). Par pētījumu Amway Artistry Hydra-V un Omnicom Media Group pētījums veikts š.g. augustā, aptaujājot 794 interneta iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Par ARTISTRY HYDRA-V™ Iedvesmojoties no akvaporīnu atklāšanas, par ko savulaik piešķirta Nobela prēmija, Amway izmantojis šo lielo atklājumu ādas kopšanas zinātnē un izveidojis ARTISTRY™ zīmola produktu – kolekciju ARTISTRY Hydra-V™, kas nodrošina ādas kopšanu augstākā līmenī, to dziļi mitrinot. Kolekcijā ir vairākas formulas, kas ir pielāgotas katram ādas tipam.

ARTISTRY HYDRA-V™ kolekcija ir radīta dziļai ādas mitrināšanai, ko tā sniedz jebkuram ādas tipam. Tā veidota gados jauniem cilvēkiem, kas vēl neuztraucas par novecošanās pazīmēm, taču tajā pašā laikā interesējas par nopietnu ādas kopšanu. Par ARTISTRY™ ARTISTRY™ ir viens no pieciem visvairāk pārdotajiem Premium klases ādas kopšanas zīmoliem** pasaulē. 1958. gadā to izveidoja uzņēmēji – vīrs un sieva. Artistry™ piedāvājumā ietilpst progresīvi ādas kopšanas līdzekļi, kas izstrādāti no patentētām augu sastāvdaļām, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Tie iedarbojas uz bioloģiskām un apkārtējās vides izraisītām novecošanās pazīmēm gan vīriešiem, gan sievietēm. Piedāvājumā ir arī klasiskas un sezonālas dekoratīvās kosmētikas kolekcijas sejai, acīm un lūpām.

Labākās formulas radītas pēc globālajiem pētījumiem, ko veic vairāk nekā 900 zinātnieku tīkls un vada zinātnieku un akadēmisko padomdevēju padome, nodrošinot attīstību un kvalitāti. Komanda darbojas, attīstot un paplašinot skaistuma robežas.

"Amway" ir viena no pasaulē lielākajām pārdošanas kompānijām, kas dibināta ASV un tās pārdošanas apjomi mērāmi 10,8 miljardos ASV dolāru. Pārdotākie zīmoli ir Nutrilite™ vitamīnu, minerālu un diētiskās piedevas, Artistry™ ādas kopšanas un kosmētiskie līdzekļi un eSpring ūdens apstrādes sistēmas. 2013.gada pārdošanas rādītāji ierindoja "Amway" tiešās pārdošanas uzņēmumu topa pirmajā vietā, ko veido Direct Selling News "Global 100".

Kompānijas jaunumus iespējams uzzināt mājaslapā globalnews.amway.com.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)